Åbningstider & dagens gang

Vi har åben hver dag fra 6.30-17

Dagens gang i vuggestuen

KL 06.30 åbnes der på Tangloppen og der tilbydes morgenmad indtil kl 07.30. Inden du afleverer dit barn, skal du hjælpe barnet med at vaske hænder.

Ml kl. 07.30-08.00 går man på egne stuer.

Ca. kl. 09.00 holdes der som oftest samling, hvor der synges, siges rim og remser. Evt snak om vejret.

Ca. kl. 09.10 tilbydes et let måltid m brød, lidt grønt og vand.

Kl. ca. 09.30 starter dagens planlagte aktiviteter. Stuerne har delt børnene op i mindre grupper.

Ca. kl. 1045 vasker vi hænde og så er det tid til frokost.

Ca. kl. 11.15 begynder vi så småt at afslutte måltidet.

Vi går på toilettet og børnene inddrages aktivt i at tage tøjet af. Der tilbydes toiletbesøg på vores små toiletter, og bagefter vasker vi hænder.

Kl. ca. 11.45. Så er det tid til en lur og de fleste børn lægges til at sove.

12.00-14.00 Der soves! (De yngste børn sover måske to gange i løbet af dagen, og på andre tidspunkter.)

Kl. ca. 14. så står vi op, går på toilettet, får skiftet ble og tager tøj på m hjælp fra en voksen. (Der øves selvhjulpenhed)

Kl. ca. 14.30 spiser vi eftermiddagsmad på stuerne. Gerne brød, frugt og en tår mælk.

Kl. ca. 15 tilbydes der forskellige aktiviteter. Når vejret godt, er vi måske på legepladsen

Kl. 17 er vuggestuen lukket.