Nye forældre

Besøg institutionen

Som kommende eller ny forælder er du/I selvfølgelig vedkommen til at besøg og får en rundvisning af Kennedygården. Det kan være nemmere at danne sig indtryk af huset, når man mærker stemningen.

Det kan være svært at vælge institution til sit barn, husk husk at forbered spørgsmål, som er vigtig for jer at få svar på.

Vi har ikke fast dag hvor vi har rundvisning, men skriv eller ring til Trine Holmgreen, så finder vi tis

trholm@kk.dk

Når I har fået plads

Når I har takket ja til pladsen, skal I kontakte institutionen og få arrangeret et møde.

Vi har ikke en fast procedure for indkøring, men laver et individuel forløb med hver enkelt familie.

Det er dog vigtig at barnet har god tid til at vænne sig til de nye rammer og blive tryg, da det er en stor omvæltning, både for barnet og jer forældre:-)